Tips voor online introductie vanuit offline DM campagne

Tips voor online introductie vanuit offline DM campagne

Opvallen als organisatie tussen de post van vele concurrenten wordt steeds moeilijker. Met een pakkende DM campagne heb je de mogelijkheid om je te onderscheiden.

Wellicht herkenbaar, je hebt tot doel een online platform te introduceren bij een doelgroep, of een instructiefilm beschikbaar voor verpleegkundigen en wilt dit met behulp van een postmailing delen. In dat geval is de brug slaan tussen je offline DM en je online platform essentieel, vandaar dat je de doelgroep tot actie aan wilt zetten en dit ook wilt ondersteunen.

Daarvoor zijn tal van mogelijkheden beschikbaar, elke variant heeft zijn eigen voor- en nadelen. Denk bijvoorbeeld aan QR codes, Layar, e-mail campagnes of nog directer een USB webkey. Of wat dacht je van een LCD scherm, volledig geïntegreerd in je mailkaart?

Het team van NPN Communicatie denkt graag met je mee en geeft advies over passende oplossingen die naadloos aansluiten op je doelstellingen, de doelgroep en je uiteindelijke boodschap.

Meer weten? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek of bekijk alvast één van de projecten op onze website